בניגוד לחתולים (שאותם, אם נרצה, נוכל להחזיק בבית כל יום, למשך כל היום), כלבים זקוקים ליציאה החוצה – לטייל, להוציא מרץ, לפגוש חברים, וכן, גם להתפלש, פה ושם, בשלולית בוץ או בפגר מסריח במיוחד (לפי ההגדרות שלנו, שכן, עבור כלבים – אותו ריח שהוא בלתי נסבל באפינו, כנראה, מריח טוב יותר מכל בושם שלנו). גם אם הכלב נקי והיגייני במיוחד והוא אינו מתפלש, פרווה שצומחת עלולה גם, באופן טבעי, לנשור ולכסות את הבגדים שלנו, המצעים, הספות, ובעצם – להיות בכל מקום שאליו מגיע הכלב. אין ספק כי כל כלב, קטן או גדול, מתפלש או נקי, בעל פרווה ארוכה או קצרה, זקוק לטיפוח שיכולה להציע לו (ולנו) מספרת כלבים ניידת.

מה כוללים השירותים של מספרת כלבים ניידת?

מספרת כלבים ניידת מאפשרת לכם לקבל תספורת לכלבים עד הבית, מבלי להצטרך להוציא את הכלב למספרת כלבים קבועה ונייחת. מספרת כלבים ניידת מציעה לכם, למעשה, את כל השירותים שאותם מציעה מספרת כלבים קבועה – מקלחת וייבוש הפרווה באופן מקצועי, סילוק טפילים כמו קרציות ופרעושים, ניקוי האוזניים, קיצוץ הציפורניים, דילול הפרווה בגזעים שבהם הדבר נדרש, תספורות מותאמות לגזע, בישום וכל מה שיגרום לכלב להיות נקי ואסתטי יותר.

מה היתרונות בהזמנת ספר כלבים עד הבית?

חלק גדול מהכלבים אינם, בהכרח, רגועים מטבעם, במיוחד לא במקומות הזרים להם, ובעיקר לא כשמטפל בהם מישהו שהוא אינו הבעלים שלהם. חוויה כזו, כשהיא מצריכה יציאה מאזור הנוחות של הכלב (הבית), במיוחד בפעם הראשונה,  עלולה להביא לכך שהכלב יהפוך למפוחד, לחוץ, עצבני ולא משתף פעולה. מה גם שבשירותי תספורת לכלבים עד הבית הכלב שלכם הוא הכלב היחיד המטופל באותה העת, וכל תשומת הלב של הספר / הספרית נתונה, אך ורק, לו.

כך שאם אתם אוהבים את כלבכם (כמו שאנחנו בטוחים שאתם אוהבים), תעדיפו להזמין עבורו ספר כלבים עד הבית, ולא להלחיץ אותו ביציאה מיותרת למספרת הכלבים הנייחת.

כמה זמן מראש מומלץ להזמין תור לתספורת כלבים עד הבית?

הזמנת תור תלויה במספר קריטריונים שונים. המכריע בהם הוא זמינותם של המספרה / ספר כלבים עד הבית. ישנן מספרות מבוקשות יותר שאליהן – יש צורך לקבוע תור מספר חודשים מראש, אחרות – פופולאריות פחות (אבל לא בהכרח פחות מקצועיות וטובות) שאליהן תוכלו להזמין תור שבוע לפני הטיפול. כך או אחרת, תור לטיפול במספרת כלבים (ניידת עד הבית או נייחת) צריך להיקבע מראש, בהתאם לזמינותה של המספרה הספציפית.

מה העלויות של מספרת כלבים ניידת?

כפי שפירטנו קודם, ישנם לא מעט שירותים שאותם מציעה מספרת כלבים ניידת, כך שהמחיר הכולל לטיפול משתנה על פי הצורך ועל פי הטיפולים השונים שמהם נהנה הכלב. מרבית ספרי הכלבים שמציעים תספורת לכלבים עד הבית מציעים חבילות פינות מגוונות, שמהן, תוכלו לבחור את המתאימה ביותר לכלבכם על פי הגזע שלו, על פי הטיפוח הספציפי הנדרש לו, על פי הטולרנס שלו לטיפולים השונים וכיו"ב.

אנשי המקצוע של 4pet עושים הכל על מנת לספק לכם וליקיריכם ההולכים על ארבע את המוצרים הטובים ביותר ואת השירות האישי החם והמפנק ביותר. זאת, מאחר ואנחנו יודעים כי כלב בריא ומטופח, פירושו בעלים מאושרים ורגועים יותר!

תוכלו למצוא מוצרים נוספים לחיות מחמד שלכם באתרינו.

לתיאום שירותי מספרת כלבים תוכלו ליצור קשר, כבר היום, עם אפי – 052-6070-565.

\

מבצעי יולי כבר כאן!

מגוון מבצעים על ציוד ומזון לבעלי חיים

דילוג לתוכן