מספרת כלבים באר שבע – כשאהבה לכלבים ומקצועיות נפגשים!

כל בעל כלב מכיר את הסיטואציה, פרוות הכלב התארכה וכעת נופלת על עיניו ומקטינה משמעותית את שדה הראייה שלו. ובמילים אחרות – זמן התספורת הגיע!

אצלנו תמצאו צוות אוהבי כלבים אמיתיים, שיספרו את כלבכם באהבה ובמקצועיות, תוך יצירת תספורות מגניבות ומותאמות אישית לכל פודל, פינצ'ר, גולדן רטריבר או כלב אחר.

 

האם כלבים חייבים להסתפר?

התשובה היא לא חד משמעית. מצד אחד, תספורות כלבים אינן הכרחיות מבחינה רפואית. אבל מצד שני, הן יכולות להציע מספר יתרונות:

שמירה על היגיינה: פרווה ארוכה וקשה עלולה להסתבך וללכוד לכלוך, טפילים ואפילו חיידקים. תספורת אשר מתבצעת בזמן תסייע בשמירה על פרווה נקייה ובריאה.

מניעת בעיות עור: לא מפתיע לגלות שפרווה עבה עלולה לגרום לחימום יתר, גירודים וזיהומים עוריים. תספורת קלה תאפשר לעור לנשום ותאפשר הרחקה ומניעה של בעיות אלו.

שיפור הראייה: פרווה ארוכה עלולה לפגוע ביכולת הראייה של כלבים מסוימים, במיוחד סביב העיניים. מומלץ לספר את הכלב אחת למספר חודשים על מנת לאפשר לו שדה ראייה רחב וחד יותר.

נוחות: כלבים בעלי פרווה ארוכה עלולים לסבול מחום בקיץ. ברגע שתספרו אותם, תאפשרו להם למעשה להרגיש נעים יותר בגוף שלהם עצמם.

מראה אסתטי: איך שכחנו? תספורות כלבים יכולות גם לשפר את המראה ולהעניק לכלבכם מראה אופנתי ומסוגנן.

 

ומהם החסרונות?

ציינו בפניכם את כל היתרונות (המשמעותיים) אשר קיימים בתספורות כלבים. אבל יחד עם זאת, השקיפות חשובה לנו וחשוב לנו לציין גם את החסרונות…

לחץ וחרדה: תספורות עלולות לגרום לחץ וחרדה אצל כלבים מסוימים, במיוחד אם הם לא רגילים להיות מטופלים על ידי זרים.

פגיעה בעור: תספורות לא נכונות עלולות לפגוע בעור הכלב ולגרום לגירויים ואלרגיות. לכן, מומלץ ללכת למספרת כלבים מומלצת בעלת מוניטין רב.

עלות: תספורות כלבים כרוכות בתשלום ועלותן יכולה להשתנות בהתאם לגודל הכלב, סוג התספורת ומיקום המספרה בארץ.

 

מה המחיר של תספורת כלבים?

כפי שכבר ציינו למעלה, מחיר תספורת לכלב עלול להשתנות בהתאם לגודל הכלב, סוג התספורת ומיקום המספרה. באופן כללי, טווח המחירים ינוע בין 100 ל-400 ש"ח.

 

כל בעל כלב מכיר את הסיטואציה, פרוות הכלב התארכה וכעת נופלת על עיניו ומקטינה משמעותית את שדה הראייה שלו. ובמילים אחרות - זמן התספורת הגיע!אצלנו תמצאו צוות אוהבי כלבים אמיתיים, שיספרו את כלבכם באהבה ובמקצועיות, תוך יצירת תספורות מגניבות ומותאמות אישית לכל פודל, פינצ'ר, גולדן רטריבר או כלב אחר.

האם משלבים תכשירים מסוימים במהלך התספורת?

כן, מספרות כלבים רבות משלבות תכשירים מסוימים במהלך התספורת, כמו שמפו, מרכך ותכשירים לטיפול בעור. חשוב לוודא שהמספרה משתמשת בתכשירים איכותיים ובטוחים לכלבים וכמובן ליידע את אנשי המקצוע על אלרגיות ידועות לחומרים או תכשירים ככל שישנן כאלה.

 

כל כמה זמן כלב צריך להסתפר?

תדירות התספורת תלויה בגזע הכלב, באורך פרוותו ובאורח חייו. אם הכלב שלכם בעל פרווה קצרה – אז ייתכן שהוא יצטרך להסתפר רק פעם בשנה או פעם בשנתיים. כלבים בעלי פרווה ארוכה ככל הנראה יצטרכו להסתפר כל 3-6 חודשים.

 

האם תספורת כואבת לכלב?

תספורת לא אמורה להיות כואבת לכלב. יחד עם זאת, כלבים מסוימים עלולים לחוות אי נוחות או חרדה במהלך התהליך. 

 

כיצד ניתן להתגבר על חוסר נוחות של כלב במהלך תספורת?

אתם לא צריכים לעשות שום דבר שונה, רק חשוב לבחור מספרה מנוסה וסבלנית שתדע לטפל בכלב בצורה נעימה ורגועה.

 

הכלב זז במהלך התספורת? קבלו טיפים לגרום לו לשבת

שימוש באמצעים מיוחדים: מספרות רבות משתמשות באמצעים מיוחדים, כמו שולחנות או רצועות מיוחדות, המסייעים לשמור על הכלב במקום במהלך התספורת.

פינוקים וחיזוקים חיוביים: ניתן לתת לכלב פינוקים וחיזוקים חיוביים במהלך התספורת, כדי לעודד אותו לשתף פעולה.

מוזיקה מרגיעה: השמעת מוזיקה מרגיעה עשויה לעזור לכלב להירגע ולהרגיש בנוח יותר.

נוכחות הבעלים: נוכחות הבעלים עשויה לעזור לכלב להרגיש בטוח יותר ולשתף פעולה טוב יותר.

 

האם הבעלים צריך להיות נוכח בזמן תספורת של הכלב או שהוא יכול להביא אותו וללכת?

לא חובה, אבל בהחלט מומלץ שתהיו נוכחים. במיוחד במידה ואתם יודעים שהכלב שלכם סובל מחרדות כשאתם לא בסביבתו. יכול להיות שיקח לו זמן לצבור אמון במספרה, אבל ברגע שזה יקרה והוא יהיה רגוע – תוכלו להביא אותו וללכת!

 

האם ישנן עונות בשנה בהן הפרווה נוטה לצמוח מהר יותר ולכן תדירות התספורות גבוהה יותר?

כן, בחורף פרוותם של כלבים רבים נוטה לצמוח מהר יותר, בעוד שבקיץ צמיחת הפרווה תהיה איטית יותר. לכן, ייתכן שתצטרכו להביא את כלבכם לתספורת בתדירות גבוהה יותר בחורף.

 

מה כדאי שתעשו לפני שתביאו את הכלב לתספורת ראשונה (או בכלל) במספרה?

הברישו את פרוות הכלב היטב על מנת להסיר קשרים ולכלוך.

וודאו שהכלב עבר את כל החיסונים שהיה צריך לעבור.

הפגישו את הכלב מספר פעמים לפני התספורת עם הספר או הספרית שעומדים לספר אותו, כך שיתרגל ויתחבר אליהם.

 

לסיכום:

מספרת כלבים מקצועית יכולה להיות מקום נהדר עבור הכלב שלכם לקבל תספורת מגניבה ומטופחת שתקל עליו רבות, בעיקר בימי הקיץ הישראלי הלוהטים.

Share This Post

מאמרים נוספים

מאמרים

מדריך לאוכל מומלץ לכלבים קטנים

במאמר זה, נציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת על בחירת מזון איכותי לכלבים קטנים, ונעזור לכם להבטיח לחברכם על ארבע חיים בריאים ומלאי אנרגיה.

כלבים וחתולים, כמו כל חיות המחמד, עלולים לסבול ממגוון מזיקים שיכולים לגרום להם אי נוחות, זיהומים ואף מחלות. מזיקים אלה, ברוב המקרים יטרידו את מנוחתה של חיית המחמד שלכם במשך 24 שעות ביממה. כידוע, הפרעושים והקרציות המוגדרים טפילים שכמעט כולנו מכירים (יסכימו איתנו בעלי כלבים וחתולים), חיים למעשה ממציצת דמן של חיות המחמד המתוקות שלנו, בטח במזג האוויר הלוהט של הקיץ הישראלי. הידעתם? מעבר לתחושה המציקה, המזיקים יכולים גם להעביר מחלות לא נעימות ולהשפיע משמעותית על איכות חייה של חיית המחמד שלכם. מוצרי הדברה ייעודים יאפשרו לכם להרחיק את המזיקים מחיית המחמד שלכם ולהעניק לה חיים רגועים ושקטים!
Uncategorized

סניור הדברה – כל סוגי ההדברה לחיות!

כלבים וחתולים, כמו כל חיות המחמד, עלולים לסבול ממגוון מזיקים שיכולים לגרום להם אי נוחות, זיהומים ואף מחלות. מזיקים אלה, ברוב המקרים יטרידו את מנוחתה

\

מבצעי יולי כבר כאן!

מגוון מבצעים על ציוד ומזון לבעלי חיים

דילוג לתוכן